Kouzlo třech přání - vyslovíš je, nebo uhneš k tomu, co se "smí"?

01.01.2019

Přála bych si být zítra zase jednou ovečka, řekla Nika v předvečer silvestra. Seděly jsme u krbu a prožívaly chvíli oddechu v ratanových křeslech s bílou kožešinkou. Když jsem konečně odtrhla oči od knihy, využila mého zájmu a dodala, že si je vědoma, že se mi s tím moc nechce dělat, ale že by to mohlo být takové její silvestrovské přání. Přikývla jsem tedy a ona v euforii vyhrkla, že já si na oplátku můžu také něco přát. 

Večer mi běželo plno myšlenek, chci něco extra jen nevím přesně co. A odvážím se vůbec? Nebude to trapné? Věděla jsem, že když zvolím úhybné přání jako je snídaně do postele nebo masáž, promarním jedinečnou příležitost ke štěstí, které nám teď podalo spontánně ruku.

Ráno, když jsme vstaly, přišel ten očekávaný dotaz na mé přání. Asi se mé oči koukly dost šibalsky, nebo co, protože Nika v tu ránu nadhodila, že kolik těch přání tedy vlastně může mít? Že já si určitě řeknu něco extra a ona si to své vypotřebovala na ovečku, což je nespravedlivé. Sama jsem pořád ještě nevěděla, co si mám vlastně přát, ale tvářila jsem se asi dost přesvědčivě a vyzývavě. Domluvily jsme se tedy, že si na silvestra splníme vzájemně každá 3 přání.

Já si dala ještě čas na rozmyšlenou během toho, co budu vytvářet ovečku, která mimochodem hned ráno vykouzlila jeden báječný úsměv na tváři.

Báječné! Chci také natáčky, měla jsem najednou jasno pro mé první přání. Samotné se to špatně dělá a ta masáž hlavy u toho je také jedinečná. Když se naše princeznička probudila ze svého dopoledního spánku, koukala na nás jako na Marťany. Aby se necítila, že nepatří do party, dostala aspoň svoji první sponečku. 

Co byste si přáli vy, kdybyste si s partnerem řekli, že dnes si můžete přát tři přání, která musí být splněna dnes a nelze je přetahovat do dalších dnů? Zvolíte to, co se smí, nebo zariskujete a dopřejete si něco extra? Nedoufá tajně muž, co si zvolil masáž, po masáži "prostoty"? Nedoufá marně žena, co zvolila pusinku, po uspokojení pusou? Nevíme. Pokud svá přání nevyslovíme, mohou být odkázána do role statisty čekajícího na svou teoretickou šanci. Ta nemusí přijít. Naše strachy a předsudky nás svazují do stereotypů a do nudných kolejí, přitom bychom třeba chtěli být úplně jinak eroticky svázáni.

Aby tento Silvestr nebyl málo zvláštní, rozhodly jsme se už v polovině prosince, že to bude nealko silvestr. Plánovaly jsme nealko párty s přáteli, co mají také miminka, a Nika nadšeně objednávala nejrůznější nealko vychytané drinky, včetně skvělých de-alkoholizovaných vín, aperitivů, nejrůznějších piv a nechyběl ani můj oblíbený koktejl z mladého ječmene. Nakonec jsme si zbyly samy pro sebe a zrodil se ten nápad se 3 přáními. 

2. přání

Den pokračoval, chystaly jsme občerstvení, malá princeznička měla nakročeno k druhému spinkání a pořád jsme se vzájemně pošťuchovaly. Co si tedy budeš přát? Už víš obě přání? Napětí rezonovalo. Nika se vyslovila, jako druhé přání by chtěla hrát se mnou společenské hry. Mohla jsem to tušit, já je moc ráda nehraji a ona je naopak zbožňuje. Někdy si říkám, jak je to možné, když většinou prohrává, ale pak mi to dochází v momentě, kdy urve své první a poslední vítězství z deseti karetních her. Zase ten úsměv.

Já konečně dostala nápad, který mi sevřel žaludek napětím a adrenalinem. Asi hodinu jsem sbírala odvahu se vyslovit a napadala mě opět úhybná přání, zvláště poté, co si v mých očích Nika přála  tak "normální" přání, a já budu opět ta divná. Ale co, risknu to, jdu do akce. "Přeji si dnes večer mít fakt velká prsa, obrovská prsa, větší než ty, chci zkusit, jaké to je". Hanbou jsem se propadala. Vlastně ani teď při psaní článku nevím, co si v tu chvíli Nika pomyslela, a jsem zvědavá, co napíše tam dolů.  Já mám přece jen pocit, že čekala trochu jiný směr mých niterností, než tuhle divnou okázalost. Taková blbost, ale jak to dokáže vykouzlit úsměv na tváři.

Třetí přání

Tak to byl teprve oříšek. Pro mě ale druhé přání prolomilo ledy a třetí přání už jsem měla mnohem snazší. Pro Niku bylo 3. přání ale teprve to niterné a jsem ráda, že se nakonec vyslovila. Na naše 3. přání však naše facebůková stránka uvalila cenzuru, tak ani zde to nebudeme pokoušet. Ti co jste s námi, děkujeme. 

Z pohledu Niky:

Z jednoho přání se vyvrbil krásný den splněných přání. Ovečkou jsem již byla několik let zpět a tenkrát jsem se v tom necítila moc dobře, přesto jsem toužila po těch natáčkách znovu a po prvotním šoku, jsem si účes upravila k obrazu svému a cítila jsem se fajn. Možná si říkáte, proč jsem si dělala hezké vlasy, když nejdu slavit silvestr někam ven? Ale právě proto! Kdyby se to nepovedlo, nikdo by to neviděl a já bych si to užila. A tak trochu jsem tušila, že si moje drahá polovička bude přát něco podobného, zkrášlujícího, ale natáčky mě nenapadly. Nerada se opičí, natož aby měla třeba stejné oblečení.

Druhé přání, hry, proč je mám ráda? No proč, proč, já nevím proč. Prostě mě to baví a není to o výhře (neříkám že nepotěší) ani o prohře, ale o hře jako takové, o zábavě, a adrenalinu, o čase být spolu jinak, zasmát se, ... Azaretino druhé přání mě vůbec nepřekvapilo, slýchám od ní, že chce mít prsa, vím že se ji líbí velká prsa a prostě mi to k ní sedlo, nepřemýšlela jsem nad tím a už jsem jí pomáhala vymýšlet, jak to zrealizovat.

A třetí přání, jak píše Aza, byla opravdu niterní. A málem jsem je nevyslovila! Jak to tak tradičně bývá, na silvestra jsme měly mimo jiné na občerstvení česnekovou pomazánku a pořád jsem slyšela, ne že si vymyslíš s tím česnekem něco ... A tak jsem přemýšlela jiným směrem a stále nic mě nenapadalo. Když se Aza ale vyslovila tím "zakázaným" směrem, vypadlo to ze mě ani nevím jak. Společně jako dvě kudrnaté kapky jsme pak splynuly v jednu tečku, co ukončila rok 2018.

Nebojte se sdílet svá přání, a už vůbec ne s těmi nejbližšími, když ne s nimi, tak s kým?

Jestli se Vám naše články líbí, sdílejte a komentujte. Věříme, že třeba najdete i nějakou inspiraci nebo svůj vlastní nápad na jedinečně prožitý den plný napětí a vzájemné eskalace, jako byl ten náš silvestr.

  

© Aza s Nikou cesta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky