Rybička

14.10.2019

Pár dní jsem se cítila dost pod psa. Chvíli jsem nahoře a chvíli zase dole. Tentokrát jsem byla delší dobu spíše dole s pocity, že dělám všechno všude, jen sobě samé neplním moje niterní touhy. Nejhorší bylo, že jsem o tom nedokázala ani mluvit. (Aza)

Když jsem přijela domů z práce a měla jsem jako každou středu hlídat Valérku, říkala jsem si bez jakékoliv jiskry, že se asi převléknu a půjdeme se projít ke koním, pak večeře a spát.  Nakonec bylo vše jinak, můj den se naprosto báječně zvrtl a stihly jsme nejen koníky, ale i rybičku a diskotéku. Vrcholem všeho byla taková změna energie a vyzařování, že když jsme se vydaly naproti za Nikou, tak ta prošla kolem nás se slovy "Dobrý den". 

Začalo to zcela nevinně, když Valérii zaujala moje drogeristická taštička.

Jednoznačně mi dala najevo, že se rozhodně musím namalovat a sama se toho chopila. 

No už je to lepší..., ale ještě to chce trochu vylepšit vlasy.

účes
účes

Pořád tomu ale ještě něco chybí. Tu máš...

Něco ti chybí
Něco ti chybí

A máme hotovo. Rybička

Následovala diskotéka, hraní na nástroje, tancování, procházka v šátku ke koním a nakonec Nika, která nás na ulici minula s pozdravem "Dobrý den". 

Jedno odpoledne bez předsudků s mým dítětem a moje vyzařování se naprosto změnilo tak, že ani vlastní manželka mě nepoznala, a to už byla prosím rybička smazaná :D 

Diskotéka a nástroje.
Diskotéka a nástroje.
Princezna - poklady. Po kom asi bude?
Princezna - poklady. Po kom asi bude?
Procházka ke koním - šátek
Procházka ke koním - šátek

Jen škoda, že to někteří nechápou a vidí v tom sobeckost z mojí strany. Já asi neumím slovy ani vyjádřit jak dnešní den byl pro mě božský. Věřím ale, že i mé dítě a má manželka to cítily stejně. Někdy opravdu stačí zahodit předsudky a dovolit si věci, které máme rádi. Nejkrásnější na tom je to, že ty děti naprosto vycítí, kdy jsme sami sebou a kdy naopak stavíme zbytečné štíty. 

Zázraky se dějí a jeden se udál dnes přímo u mě. Večer pak energie pokračovala a láska byla naplněna. Po dnešku se opět také opět více těším na ty další dva zázraky, které nás čekají za pár týdnů a věřím, že nebudu despotický introvertní táta, který je zklamán sám sebou, ale budu bytost, která bude svým srdcem a životem inspirovat své děti a pomáhat jim na jejich cestě. S láskou Azareta

© Aza s Nikou cesta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky